mandag 8. oktober 2007

Jeg er i Uganda!!

Hei og hopp alle sammen!
Da er jeg kommet vel frem til dette fantastiske landet!
Alt virker kjempe bra, og vi bor i et lite koselig hus litt utenfor selve byen. Rett ved en skikkelig typsik afrikansk gate, med roed humpete vei og masse smaa butikker!
Vi har blitt vist rundt en del i byen, og allerede opplevd masse! Naa sitter jeg paa mitt nye kontor og nyter varmen, mens jeg venter paa at lunsjen skal bli klar paa takterrassen!
Det kommer et lengre og mer utfyllende innlegg veldig snart, men akkurat naa tenkte jeg bare jeg skulle si at jeg levde for de som lurte paa det! Kos dere i Norge og regnet alle sammen, saa skal jeg kose meg i sola og varmen!
Mer info foelger...

5 kommentarer:

Hanne sa...

kristin! godt å høre at du har det bra. hurra for blogg.

forresten; det regner ikke. sola skinner i solkroken. det gjør den alltid (iallfall inne). =)

<3

Kjetil sa...

Hei.
Digg à hòre at dere koser dere! savner dere. Brasil er konge:) hakuna matata

Marenmakk sa...

Hei TANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kult å høre at du har det bra. Jeg liker også bananer, de små røde er veldig gode. Tygger du sukkerrør til lørdagsgodt?

Stor klem fra Marenmakk

Margrethe og Espen sa...

hører fra Margrethe at dere har det bra, det er artig:) skulle så gjerne kommet ned å besøkt dere, men får se.
Det går bra med spillinga, spiller mye hver dag og henter mye innspirasjon i å ha så mange kreative sjeler rundt meg:)

Eivind sa...

Kult! Eg gler meg stort til å høyre om korleis livet er i Uganda. Du må kose deg :o)