fredag 4. april 2008

Bilder....endelig....!!!! Enjoy!!

Den ene safari bilen, studd med ivrige sagavoll studenter, tidlig en afrikansk morgen!
Savannens konge!
(Den var faktisk så nærme som det ser ut som!!)



Klare for båttur blant afrikas ville dyr!


Baluku! Vår ugandisk/norske venn som var med oss på turen. Den ene kvelden var vi også og besøkte familien hans, i et ekte afrikansk hjem! Bujagali falls, det første av mange stryk på raftinga!


Tamara, les:Titty, er min lille afrikanske søster!Datter til min reserve mor Maqulate. Hun har de største øynene, og jeg klager ikke på at vi må passe henne litt av og til...=)
CARNIOVORE
(+ en uke i Kenya)
Carnivore er den beste og mest kjente resturangen i Kenya, og den er på lista over verdens beste resturanger! Er det rart vi var gira?? Dette er altså meg og mine reserveforeldre i Uganda/Kenya. Utenom mamma og pappa er de kalt: Maqulate og George!

Carnivore er resturangen for deg som liker kjøtt, er du vegeterianer, ikke kom, for det er kjøtt det går i. Du har et flagg på bordet, og så lenge det er oppe kommer de med alle mulige typer kjøtt og skjærer av så mye du bare orker! Her er det Margrethe som blir servert oksekjøtt! Kveldens favoritt var struts, men biff, sau, krokodille og gris, var ikke verst det heller!

Våre to brødre i vårt hjem for en uke!

Mathare slummen i Kenya!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bildene dine vekker mange gode minner. Skulle gjerne opplevd mye av dette sammen med deg igjen.Regner med at du har masse bilder å vise når du kommer hjem. Vi gleder oss.

Anonym sa...

kristin du kristin. hvordan har du det? nå gleder jeg meg enormt til å se deg igjen! du er topp, og har en superlekker kropp!

Anonym sa...

gratulerer med dagen kristin i morgen hilsen sondre i kjell sin klasse

Anonym sa...

gratulerer med dagen kristin i morgen hilsen sondre i kjell sin klasse

Anonym sa...

det var sikkert fint i uganda men e lurer hvorfor var du i uganda egentlig? kjell var ikke så godt på forklaringa eller var det bare meg som ikke fulgte med, hilsen aslak en fyr i kjells klasse.