mandag 3. desember 2007

Bilder, litt sånn overalt!







Jeg kjører Boda boda i Uganda!
Elsker det!!!

Bildeforklaring:
1. Jeg har vært i Rwanda!! Sammen med min sjef George,
og Margrethe (bak kameraet)
2.Beautiful! På vei fra Kisoro, tidlig om morran!
3.Vår kjære nabo Thomas foran huset sitt, som han har laget selv!
Her sammen med min kjære Margrethe!
4.Jepp, boda er livet!
5. Fra fotosession i hagen. Jeg hadde rasta to uker, noe som ikke så spesielt bra eller naturlig ut
i følge meg selv, men sykt bra ut i følge ugandere: "You look really smart!!"
Tja, skeptisk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristin.
Gøy å se bildene, blir moro å se alt i virkeligheten. Syns faktisk du så helt o.k. ut med rasta, men det er ditt valg.
Etter å ha lest litt om diverse former for transport, virker det som det å komme fra et sted til et annet kan være en utfordring innimellom. Godt at alt går bra. M

Anonym sa...

kristin! jeg synes du var kjempesøt med fletter, jeg<3 håper alt fortsatt står bra til med deg? vi i solkroken savner hele nydelige deg. kos deg som best du kan i jula. glad i deg.

Ken Knud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ken Knud sa...

Du er så søt når du kjører tandem-scooter! ;)