søndag 20. januar 2008

Et sykt Kick!!! +++

Jeg har gjort det!
Et av mine mål for hva jeg skal gjøre før jeg dør, er nå gjennomført!
Det er ikke ofte jeg liker å skryte så veldig av meg selv og mine prestasjoner, men i dag må jeg nesten gjøre det! Selv om jeg vet mange av dere har gjort det før meg, og mange har gjort det mer ekstremt enn meg, må jeg bare si at jeg er fornøyd med å ha gjort det!
Og hva er det jeg har gjort? Jeg har hoppa i strikk, og ikke hvor som helst, jeg gjorde det over Nilen! Det var bare 44 m. så det var jo ikke tidenes høyeste, men gøy var det, og fy søren for et Kick. Skal ærlig innrømme at i mitt 44 m. frie fall ned i nilen (ja, for vi dyppa hodet, eller luggen om du vil, i nilen) lurte jeg en liten stund på om dette var forsvarlig, men det var en syk opplevelse, og jeg gjør det gjerne igjen, tror jeg!




Denne ubeskrivelige hendelsen fant sted under Infiled uka vi hadde med skolen.
Alle Hald studentene i øst afrika og to lærere fra norge var samlet i en uke i Kampala/Jinja!
Det var en kjempe gøy uke, med undervisning, mat, sosialt samvær (som det heter på fint), sykkeltur langs nilens bredde og mye latter og sang!
Veldig koselig å treffe de andre igjen, og høre hvordan de har det!




















Folk sier at bilder sier mere enn 1000 ord. Er ikke helt sikker på at det stemmer alltid, men uansett, her er et lite innblikk i vår hverdag under Infield!













1 kommentar:

Anonym sa...

tøffe kristin! så gøy det ser ut! du er jo blitt helt vill og gal av å være så langt borte. du er kul.